15 November 2011

nak sedey ke tak?




alrite lah. malam ni didi lastday on FB (facebook in case ade yg tatau ape itu FB)
mmm.. rasanya ini tahun ke mmmm... tahun ke-3 didi berfacebooking.
so, malam ni adela malam terakhir dia.. aku nk kata upset tuu..ade la sikit.. Sebab akan makin 
limited aku tao pasal activity dia di sana (selatan tanah air) 
long-distance relationship bukan sesuatu yg mudah,hanya kepercayaan yang tinggi mampo melepasi segala cabarannya. ok, hmm.. tp aku dah pon di beri taklimat awal-awal oleh didi tentang pengunduran dari FB untuk kebaikan kami bersama,untuk mengurangkan jaringan sosial didi yang entah ape-ape tu =.='
dan untuk didi buang kenalan yang tak berapa nak ada faedah ( i mean mcm kawan2 yg membawa ke arah takbaik) i salute u sayang sbb dapat melepasi begitu banyak dugaan yang sangat2 mencabar selama u mahu mendapatkan keredhaan Allah. SWT. aku akan senantiasa berada di belakang didi untuk menyokong dan meyambut didi andai dia tegelincir di pertengahan jalan nanti.. InsyaAllah... part sedey tu mungkin sbb nanti dah takde "in relationship with" tu saja pon (saja je kan aku ni!haha) . yang laen-laen tetap sama,tetap keep in touch ( skg hari-hari call n texting).. maybe beralih ke laman social yg laen (MAYBE).. omaigosh panjang entry kali ni.. ape pon hari-hari aku tetap sama di sini..di pearl of orient.. sampai la aku kawen then barulah berubah.. so FB takde la efek sgt kat den ni.. 


p/s: menitis sikit airmata malam ni.but im fine...ngeee  *hugs

No comments:

Post a Comment