22 November 2011

Someone please, take this sadness away..



Dear Allah , I pray that whoever reads this message shall have your comfort,joy,peace,love & guidance.I may not know their troubles,but you do.Please keep protecting us.Amin ya Rabb =')

Assalam everybody.. how was your day today? hopefully best best je ok.. Hmm.. mengeluh tu memang takbaik kan.. tp itu adela satu satunye cara aku melepaskan segala kebebanan dalam hati ni.. Hmm ( there i go again)... ok ok tak mengeluh dah. Ok,since last couples of week, aku rasa aku tak berada di satu situasi yang menyenangkan.. What happened between us? Everything seemed perfect.. Then it all changed.. eh eh korang jangan silap tafsir ok.. tp itulah yang ada dalam fikiran aku hari hari.. (sory guys aku tak pandai nak tulis secara sarcastic,ni jela yang mampu pun).I miss how close we used to be, i miss how much we used to talk,i miss how much you used to care..but i guess it doesn't matter to you anymore... Hmm (lagi sekali mengeluh) aku tahu kita sedang berada kat satu tahap yang lain.. i mean,lain itu adela ke arah yang way far better than before.. I'm soo glad u've changed a lot... tp aku rasa ada emptiness di sini.. di Hati.. aku bersyukur,kau semakin mendekati yg sepatutnya lakukan dari dulu lagi.. mungkin aku yg get carried away kot dgn situation baru kita ni.. Bukan aku tak suke dengan perubahan ini.aku bersyukur,dan aku rasa kukuh sekarang berbanding dulu... ya..maybe this is the price i got to pay.oh entry yang panjang againn.. Seriously. i need someone to talk to.. naseb baek ade choco iceblended.. bole la kurangkan fikiran..bole laa..Sometimes when i close my eyes,i'm pretend im alright..perhaps,aku dapat melalui satu lagi fasa baru ni.. Tapi aku juga sesekali mahu  menerima.. Insyaallah..Biar airmata meringankan beban hati,biar waktu menentukan arah tuju,sebaik baik perancangan adela dari Allah SWT.selamat malam semer.. love!



# malam ni pasukan bola sepak Malaysia menang pingat emas untuk sukan SEA mengalahkan Indonesia! yay!

2 comments:

  1. dear my baby... (ecehh.. baby ke?? muahhahahah)

    u still have me k? ingt tu. kalo rase x tenteram tu.. u can call me aite? =)

    ReplyDelete
  2. hahaha ala nak jadi baby balek,,ta nak masalah masalah ni..huu.. tenkiu baby (baby kertu , haha)

    ReplyDelete